Thursday 29 January 2009

Exam2

Sorry, it has been a very long time I didn't update this blog. Busy, off course with some assignments, paperworks, etc... University life is tiresome. Okay, talking about exam on the previous post, so now I wanna talk about my whole life with the exams when I was in STAR.

Form 1, top 10. Usually my rank was around 6 or 7. Peperiksaan akhir tahun dapat nombor 7. Hebat2 (ops terpuji diri sendiri pulak).

Form 2, masih lagi mengekalkan kehebatanku. =)

Form 3, ha ni malu sikit nak cerita. Keputusan peperiksaan macam huruf A dengan V. It fluctuated. Kejap top, kejap jatuh. Tapi jatuh tak lah teruk sangat. Masih lagi dalam lingkungan 10-20. Wahaha teruk la tu. Aku pun tak tahu kenapa jadi macam tu. Biasa la kan, dah top, setan2 cakap tak payah belajar, jatuh lah. Lepas jatuh, setan2 gelak kegirangan sampai lupa nak suruh aku tak payah study. Sebab tu la aku top balik. Heh

Form 4, huhu subjek bertambah banyak, jadi faham2lah x]... Keputusan awal2 form 4, memang jatuh habis. Teruk pulak tu. Aku ingat lagi, mula2 dapat nombor 40. Cukup2 makan je. Nasib baik tak fail apa2 subjek. Tapi aku kan hebat, tak semudah itu aku nak serahkan ke'virgin'an (err dalam konteks study ye) aku pada setan2 durjana hua3. Aku study gila2 sampai la aku dapat nombor 20++. Tak ingatlah tapi adus, tak dapat jugak top 10.

Form 5, masuk kelas 5S. Cikgu2 semua ada persepsi yang sama - budak2 kelas S pandai2 belaka. Memang tidak dinafikan (cewah poyo haha) tapi tak semua. Aku masuk kelas 5S pun sebab final Form 4 dapat nombor 12 kot. Isk2 cikgu2 asyik tak masuk kelas je. Eh bukan diorang curi tulang tapi nak fokus lebih pada budak2 kelas lain. Takpe la, aku belajar sorang2 je. (keciwa heh). Tapi trial SPM dapat jugak 8A. Huhu happy2!!

Anyway, thanks so much to all teachers of STAR. Love y'all. Mmuahh cup2 flying kiss haha

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home